Повернення товару

Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що протягом 14 днів з моменту оформлення покупки справний товар, тобто товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути.

Як я можу повернути товар, придбаний в цьому Інтернет-магазині?

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, немає слідів використання, збережена упаковка і документи.

Наступною обов’язковою умовою для того, щоб обміняти або повернути товар належної якості є наявність розрахункового документу, виданого споживачеві разом з проданим товаром. Це може бути гарантійний талон або товарний чек.

Поверненню не підлягають витратні матеріали до дистиляторів.

Повернення проводиться перевізниками з відшкодуванням доставки за рахунок Покупця.

Яка сума повертається при поверненні товару?

При поверненні товару повертається вартість товару за вирахуванням вартості доставки, якщо доставка була оплачена нами по програмі лояльності.

Доставку товару на склад Інтернет-магазину службами доставки сплачує покупець, який вирішив повернути товар.